ח"כ מ'אגודת ישראל': "נתפשר; הממשלה לא תיפול"

מהדורת הבוקר No Comments on ח"כ מ'אגודת ישראל': "נתפשר; הממשלה לא תיפול"

ח"כ משה שמעון רוט מאגו"י ב'מהדורת הבוקר': 'דגל' מסכימים איתנו שההסכם הקואליציוני לא מקוים. אולי לגפני ופינדרוס יש תחושה שצריך לכופף את הראש. אני מקבל טלפונים כל הזמן ממנהלי מוסדות שהעלו כבר את המלגות לאברכים על סמך מה שהבטחנו. יש לנו מחויבות אליהם. נתניהו וסמוטריץ' צריכים להגיע לפשרה שאגודת ישראל תוכל לחיות איתה. הממשלה לא תיפול"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

בראיון ל'מהדורת הבוקר' אמר ח"כ משה שמעון רוט. מ'אגודת ישראל' לבצלאל קאהן ודוד חכם: "דגל התורה עומדים לימינו, אנחנו לא כועסים עליהם שהם לא עומדים בחזית המאבק. בכנסת פינדרוס יושב לימיני, הוא לימיני כל הזמן. דיברתי איתו והוא מסכים איתי שההסכם הקואליציוני לא מקוים. יש שתי גישות: הראשונה ללכת עד הסוף, פירוק הממשלה. השנייה אומרת להתפשר. כולנו בסקאלה הזאת".

"אולי לרב גפני ורב פינדרוס יש תחושה שצריך לכופף את הראש. אני מקבל טלפונים כל הזמן מממנהלי מוסדות שהעלו כבר את המלגות לאברכים על סמך מה שהבטחנו. יש לנו מחויבות אליהם"

"בעוד שעתיים תתקיים ישיבה סיעתית משותפת דגל ואגודה. בה נדון במשותף על העמדה המשותפת, אולי יהיה קש שישבור את גב הגמל. אני חושב שנתניהו וסמוטריץ' צריכים להגיע לפשרה שאגודת ישראל תוכל לחיות איתה"

האזינו



0 תגובות